Εγγραφές ακ. έτους 2021-22 των επιτυχόντων από περιοχές που επλήγησαν από φυσικές καταστροφές κατά το σχολικό έτος 2020-21

Για την εγγραφή σου στο Τμήμα Πληροφορικήςπρέπει από 11 έως 15 Οκτωβρίου να επισκεφτείς την πλατφόρμα ηλεκτρονικών υπηρεσιών του ΑΠΘ από την Δευτέρα 11/10/2021 και ώρα 12:00 ώστε

α) να καταχωρήσεις τα στοιχεία σου και

β) να ανεβάσεις τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

  1. Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και των δύο όψεων
  2. Φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπό σας)
  3. Υπεύθυνη δήλωση σύμφωνα με το παρόν υπόδειγμα , την οποία μπορείς να εκδώσεις είτε ψηφιακά μέσω του gov.gr (με κωδικούς taxisnet) είτε εντύπως μέσω ΚΕΠ (με γνήσιο υπογραφής)
  4. Απλή εκτύπωση του ΑΜΚΑ σου από εδώ

Εφόσον η Υπεύθυνη δήλωση εκδοθεί εντύπως μέσω ΚΕΠ (με γνήσιο υπογραφής), πρέπει στο ίδιο διάστημα (11-15 Οκτωβρίου) να την υποβάλεις στη Γραμματεία του Τμήματός Πληροφορικής είτε αυτοπροσώπως ή από άλλο εξουσιοδοτημένο από εσένα πρόσωπο είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής (με την ένδειξη στο φάκελο: Υπεύθυνη Δήλωση εγγραφής σύμφωνα με τη Φ.253.2/111290/Α5 Υ.Α. (ΦΕΚ 4200Β/10.9.21)

Η ταχυδρομική διεύθυνση είναι:

Γραμματεία Τμήματος Πληροφορικής

Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θεσσαλονίκη 54124

Εάν έχεις ήδη εγγραφεί σε Τμήμα/Σχολή άλλου Πανεπιστημίου της Ελλάδας από τη συμμετοχή σου στις πανελλαδικές εξετάσεις 2021, πρέπει να υποβάλεις επιπλέον

  1. Πιστοποιητικό διαγραφής από τη Σχολή/Τμήμα που είσαι ήδη εγγεγραμμένος/-η, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή σου στο νέο σου Τμήμα

Σε αυτή την περίπτωση η ανωτέρω Υπεύθυνη Δήλωση θα πρέπει να αναφέρει «i) είμαι εγγεγραμμένος/εγγεγραμμένη σε άλλη Σχολή ή Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, από το οποίο προσκομίζω πιστοποιητικό διαγραφής»

Για την αυτοπρόσωπη προσέλευσή σου στη Γραμματεία και σε οποιαδήποτε άλλη διοικητική μονάδα του ΑΠΘ ενδεχομένως χρειαστεί να επισκεφτείς, δες εδώ την ισχύουσα ΚΥΑ, σημείο 8).

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδό σου στην πλατφόρμα και τη συμπλήρωση των στοιχείων σου, μπορείς να επικοινωνείς με την εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr

Αφού ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με την ταυτοποίηση των στοιχείων σου από τη Γραμματεία και την οριστικοποίηση της εγγραφής σου στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας, θα λάβεις και πάλι ένα SMS με κωδικό (one-time password) για να ενεργοποιήσεις τη  φοιτητική σου ιδιότητα, αποκτώντας ιδρυματικό λογαριασμό. Ο ιδρυματικός λογαριασμός θα σου δώσει πρόσβαση σε μια σειρά υπηρεσιών και παροχών, όπως η ακαδημαϊκή ταυτότητα και η κάρτα σίτισης, οι εφαρμογές ηλεκτρονικής γραμματείας, τα ηλεκτρονικά μαθήματα κ.λπ.

Δες εδώ όλες τις διαθέσιμες υπηρεσίες με τη χρήση του ιδρυματικού σου λογαριασμού.

Σχετικά με τη δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα (προϋποθέσεις συμμετοχής, διαδικασία ελέγχου πλήρωσης προϋποθέσεων συμμετοχής, υποχρεωτικότητα χρήσης μη ιατρικής μάσκας) και τη χρήση των λοιπών υπηρεσιών (φοιτητικά εστιατόρια, κυλικεία, φοιτητικές εστίες, φοιτητικά γυμναστήρια, αναγνωστήρια και βιβλιοθήκες) δες εδώ τη σχετική ΚΥΑ και  εδώ το Δελτίο Τύπου του ΥΠΑΙΘ. Σύντομα, μέσω της νέας πλατφόρμας του ΥΠΑΙΘ edupass.gov.gr τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας, φοιτητές/φοιτήτριες και διδακτικό προσωπικό, θα δηλώνουν τις προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούνται για τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία, ανάλογα με τα ισχύοντα ανά περίπτωση υγειονομικά μέτρα και την ηλικιακή ομάδα, όπου εντάσσεται κάθε φυσικό πρόσωπο.