Ανακοίνωση για τους επιτυχόντες της κατηγορίας των Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Για τους επιτυχόντες της κατηγορίας των  Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης

 «Ενεργοποίηση ηλεκτρονικών υπηρεσιών και έλεγχος ταυτοπροσωπίας στο ΑΠΘ»

Οι επιτυχόντες της κατηγορίας των  Ελλήνων Πολιτών της Μουσουλμανικής Μειονότητας της Θράκης που ολοκλήρωσαν την εγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του ΥΠ.Π.Ε.Θ. στη διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr (στο διάστημα από 14 έως 21.9.2016) και στο ίδιο διάστημα υποβολής της αίτησης ηλεκτρονικής εγγραφής απέστειλαν με ταχυμεταφορά (courier) ή κατέθεσαν αυτοπροσώπως στη γραμματεία του Τμήματος / Σχολής επιτυχίας τους  τη σχετική βεβαίωση ότι είναι εγγεγραμμένοι στα δημοτολόγια Δήμου του Νομού Ξάνθης, Ροδόπης ή  Έβρου (αν έχουν μετεγγραφεί σε άλλο Δήμο άλλης περιοχής  απέστειλαν ή κατέθεσαν αυτοπροσώπως, όπως παραπάνω, βεβαίωση του συγκεκριμένου Δήμου από την οποία να προκύπτει ότι μετεγγράφηκαν σ΄ αυτόν, από Δήμο των ανωτέρω Νομών) οφείλουν να προχωρήσουν στην καταχώριση πρόσθετων στοιχείων στο σύστημα register.auth.gr  του ΑΠΘ από τις 27 Σεπτεμβρίου (μεσημέρι) έως και τις 4 Οκτωβρίου 2016, προκειμένου να ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική εγγραφή τους.  Κατόπιν πρέπει να προσέλθουν για την ολοκλήρωση του ελέγχου της ταυτοπροσωπίας στις γραμματείες των τμημάτων τους, καταθέτοντας φωτοτυπία της Αστυνομικής τους Ταυτότητας καθώς και 2 φωτογραφίες τύπου ταυτότητας. Οι φοιτητές πρέπει να καταχωρήσουν τα στοιχεία τους στο σύστημα register.auth.gr ΠΡΙΝ προσέλθουν για έλεγχο ταυτοπροσωπίας στη Γραμματεία του Τμήματος εισαγωγής τους, μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα. Οι φοιτητές θα ενημερωθούν σχετικά με μήνυμα (sms/email) που θα τους σταλεί από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

 Διευκρινίζεται ότι τα πρόσθετα στοιχεία αφορούν την απρόσκοπτη λειτουργία απαραίτητων για τις σπουδές τους υπηρεσιών, όπως:

  • δημιουργία προσωπικού ιδρυματικού λογαριασμού, για πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (π.χ. ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων) καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών τους
  • υποβολή αίτησης σίτισης στην Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη
  • υποβολή αίτησης έκδοσης ακαδημαϊκής ταυτότητας
  • υποβολή αίτησης απόκτησης συγγραμμάτων, κλπ.

Για οποιαδήποτε τεχνική δυσκολία ως προς την είσοδο στην εφαρμογή και τη συμπλήρωση των στοιχείων, θα μπορούν να απευθύνονται στην εξυπηρέτηση χρηστών του Κέντρου Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης ΑΠΘ στο τηλ: 2310 999000 ή στο email: support@auth.gr  Επιπρόσθετα αν δεν διαθέτουν υπολογιστή μπορούν να απευθύνονται στην κοντινότερη νησίδα υπολογιστών ή στο σημείο εξυπηρέτησης χρηστών του ΚΗΔ στον προθάλαμο του Αναγνωστηρίου της  Κεντρικής Βιβλιοθήκης.

Θεσσαλονίκη, 27 Σεπτεμβρίου 2016