Μετεγγραφές Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021-Υποβολή δικαιολογητικών από 11.12.2020 έως και 21.12.2020

Μετεγγραφές Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021

Υποβολή δικαιολογητικών από 11.12.2020 (10:00 π.μ.) έως και 21.12.2020

Οι δικαιούχοι μετεγγραφής στο Τμήμα Πληροφορικής ΑΠΘ καλούνται να προχωρήσουν στην καταχώρηση στοιχείων στο ηλεκτρονικό σύστημα www.register.auth.gr από 11.12.2020 (10:00 π.μ) έως και 21.12.2020  και κατά την ίδια περίοδο, να αποστείλουν στην Γραμματεία του Τμήματος τα απαραίτητα δικαιολογητικά.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

  • Φωτοαντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας και των δύο όψεων
  • Μια πρόσφατη φωτογραφία τύπου ταυτότητας (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπο του φοιτητή)
  • Εκτύπωση της οριστικοποιημένης ηλεκτρονικής αίτησης μετεγγραφής που φέρει αριθμό πρωτοκόλλου σε μορφή pdf από την πλατφόρμα του Υπουργείου https://transfer.it.minedu.gov.gr/
  • Αποδεικτικό ΑΜΚΑ (απλή εκτύπωση από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα https://www.amka.gr/AMKAGR/)
  • Τα δικαιολογητικά ανά κατηγορία μετεγγραφής, όπως αυτά ορίζονται στην εγκύκλιο 167036/Ζ1/8-12-2020 “Οδηγίες σχετικά με τον έλεγχο των δικαιολογητικών”σχετιζόμενα με την εγκύκλιο 166442/Ζ1/7.12.2020 “Κύρωση ονομαστικού πίνακα ανά Σχολή ή Τμήμα, ακαδημαϊκού έτους 2020-2021, επιτυχόντων μετεγγραφής/μετακίνησης και την 149130/Ζ1/02.11.2020  Εγκυκλίου του ΥΠΑΙΘ με θέμα “Μετεγγραφές/Μετακινήσεις Ακαδημαϊκού Έτους 2020-2021 Εγκύκλιος_μετεγγραφών
  • Στην  περίπτωση  που  ο  αδελφός του δικαιούχου  αποποιείται του δικαιώματος  μετεγγραφής/μετακίνησης, χρειάζεται να υποβληθεί Υπεύθυνη Δήλωση αποποίησης μετεγγραφής/μετακίνησής του,  υπογεγραμμένη και εκτυπωμένη με τον τρόπο που περιγράφεται ακολούθως (βλ. ενότητα ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ)

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ

1ος Τρόπος Ηλεκτρονικά:

Ηλεκτρονικά με αποστολή στο email  της Γραμματείας των απαραίτητων δικαιολογητικών σε ένα συμπιεσμένο αρχείο (.zip).
Συστήνεται, η αποστολή να γίνει από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που είχε δηλώσει ο φοιτητής στις πανελλαδικές και μας έχει κοινοποιηθεί από το Υπουργείο. Στο θέμα του Μηνύματος θα πρέπει να αναγράφεται: Δικαιολογητικά Αίτησης Μετεγγραφής <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>.

Τα στοιχεία επικοινωνίας της Γραμματείας Τμήματος Πληροφορικής είναι: info@csd.auth.gr

2ος Τρόπος Έντυπα:

Έντυπη υποβολή μέσω ταχυδρομείου (συστημένο) ή υπηρεσίας Ταχυμεταφοράς.

Να σημειωθεί ως αποστολέας το παρακάτω: Δικαιολογητικά Αίτησης Μετεγγραφής <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>.

Να σημειωθεί ως αποδέκτης το παρακάτω :

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Γραμματεία Τμήματος Πληροφορικής ΑΠΘ
Κτίριο Γραμματειών Σχολής Θετικών Επιστημών, Πανεπιστημιούπολη ΑΠΘ
54124 Θεσσαλονίκη

 3ος Τρόπος

Κατάθεση στη Γραμματεία του Τμήματος με ραντεβού σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι φοιτητές θα μπορούν να καταθέσουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά οι ίδιοι ή νομίμως εξουσιοδοτημένα πρόσωπα στις Γραμματείες, με προγραμματισμένα ραντεβού κατόπιν ηλεκτρονικού αιτήματος, αναφέροντας τους λόγους που επιβάλλουν την αυτοπρόσωπη παρουσία.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος των δικαιολογητικών, οι φοιτητές θα ενημερωθούν με σχετική ανακοίνωση, εάν γίνονται δεκτοί για εγγραφή στο Τμήμα Πληροφορικής, ώστε να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για τη διαγραφή τους από το Τμήμα προέλευσης και την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο Τμήμα υποδοχής.

Ακολούθως θα πρέπει να αποσταλεί/κατατεθεί (με έναν από τους παραπάνω τρόπους)  υπεύθυνη δήλωση από το GOV.gr, σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα) ότι ο αιτών δεν είναι εγγεγραμμένος σε άλλη Σχολή ή σε άλλο Τμήμα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και ότι τα δικαιολογητικά που ελέγχθηκαν είναι αληθή και ακριβή.

Επειδή πολλοί φοιτητές ενδέχεται να μην έχουν κωδικούς taxisnet και λογαριασμούς τραπεζών που είναι απαραίτητοι για να εκδώσουν την Υπεύθυνη δήλωση μέσω του GOV.gr, η υπεύθυνη δήλωση θα πρέπει να είναι θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής από τα ΚΕΠ ή κάποιο αστυνομικό Τμήμα. Στον φάκελο αποστολής θα πρέπει να υπάρχει η ένδειξη «Συμπληρωματικό Δικαιολογητικό Μετεγγραφής <ονοματεπώνυμο φοιτητή> <Κωδικός Υποψηφίου>».

Με τον ίδιο τρόπο θα πρέπει να υποβληθεί η Υπεύθυνη Δήλωση αποποίησης δικαιώματος μετεγγραφής του/της αδελφού/ής τους.

Επισημαίνεται ότι δεν έχει ισχύ η υπεύθυνη δήλωση που εκτυπώνεται από το gov.gr με προσωπικούς κωδικούς των γονέων των φοιτητών, δεδομένου ότι η ταυτοπροσωπία αφορά μόνο τους ίδιους.

ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Αφού ολοκληρωθεί ο έλεγχος των δικαιολογητικών, θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση  στην Ιστοσελίδα του Τμήματος Πληροφορικής.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΑΝ ΔΕΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ, ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ (ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ)

Στη συνέχεια, μόλις η Γραμματεία  λάβει το πιστοποιητικό διαγραφής από το Τμήμα Προέλευσης, θα οριστικοποιήσει την εγγραφή του φοιτητή στο σύστημα ηλεκτρονικής γραμματείας και οι φοιτητές θα λάβουν SMS για να προχωρήσουν στη δημιουργία ιδρυματικού λογαριασμού.